Siirry verkkokauppaan »

3.12.2021

Koronapassi vaaditaan kaikissa Pajulahden tiloissa

Pajulahden kaikissa tiloissa vaaditaan koronapassi perjantaista 3.12.2021 alkaen. Etelä-Suomen aluehallintoviraston asettamien kokoontumisrajoitusten johdosta Pajulahti on ottanut käyttöön koronapassin. Passia vaaditaan kaikissa Pajulahden tiloissa. Myös 72 tuntia vanhalla virallisella, negatiivisella testituloksella voi asioida Pajulahdessa. Rajoitus on voimassa toistaiseksi 26.12.2021 asti.

Pyydämme asiakkaita ystävällisesti käymään vastaanotossa tai ravintolassa näyttämässä koronapassin ennen tilaan menemistä. Pajulahti-hallin, uima- ja jäähallin henkilökunta tarkastaa koronapassit niiden sisäänkäyntien yhteydessä. Näin voimme taata kaikille asiakkaillemme turvallisemman asioinnin Pajulahdessa. Alle 16-vuotiailta ei vaadita koronapassia.

Ravintolassamme on otettu käyttöön koronapassi maanantaista 29.11.2021 alkaen. Passi kysytään kaikilta ravintolaan syömään tulevilta ravintolatiloissa, Takkahuoneella ja muissa kokoustiloissa. Alle 16-vuotiailta ei vaadita koronapassia. Koronapassin omaava henkilö voi noutaa ruuan mukaansa koronapassittomille.

Tavoitteena on terveysvastuullinen toiminta meidän kaikkien hyväksi.

Varaa majoitus tästä